2012. augusztus 6., hétfő

Summer Paradise With You

Summer Paradise With You 


Sziasztok! Hát itt is lenne az új rész, igaz hogy késtem vele szombathoz képest, de nyár van és sok sok meglepetés ér, akármennyire igyekszem minél hamarabb hoznia  fejezeteket, sokszor önhibámon kívül is közbejön valami. Na de csekkoljátok az új részt, remélem elnyeri tetszéseteket és ha már itt jártok véleményezzétek is az olvasottakat. Köszii :))) x

  
Felvettem a fekete bikinimet és vettem rá egy szürke félvállas felsőt is és egy napszemüveget, majd indulhattunk is a partra. Hazzával kézen fogva hagytuk el a szállodát. Rajta is volt egy napszemüveg, hogy még véletlenül se ismerjék fel, hiszen ezt a nyaralást csak egymásnak szenteljük, távol mindentől és mindenkitől. 
Hamarosan le is értünk a strand egy eldugott részére. A homokos partot festőien vették körül a sziklák és azoknak partját pedig a tenger habjai mosták. Gyönyörű volt. Levettem a szürke kis felsőmet, amit magammal hoztam, majd a víz felé indultam. Barátom még valamit pakolászott a parton, majd lekapta pólóját és mivel ő a fürdőnadrágjában érkezett úgy jött utánam a vízbe, amit úgy vettem észre, hogy hátulról átölelt és egy puszit lehet a vállamra. Abban a pillanatban hátrafordultam hozzá és mélyen a szemébe néztem.
-Ez annyira gyönyörű Harry, el sem hiszem, hogy itt vagyunk.-mosolyogtam.
-Te vagy a gyönyörű!-válaszolt a göndör fiú, majd megcsókolt. 
Ebbe a csókba belemosolyogtam és kellemes bizsergés járt át. Most tudatosult bennem, hogy mennyire szerencsés is vagyok én valójában. Olyan barátom van, akibe több ezer lány szerelmes a világon, bár nem is ismerik és most a földkerekség talán legszebb helyére hozott, hogy együtt legyünk. Teljesen hihetetlen ez az egész!
Csókunkat hirtelen ötlettől vezérelve én szakítottam félre úgy, hogy leguggoltam és hirtelen elúsztam előle. 
-Hé, ez nem ér!-mondta mosolyogva a szerelmem.
-Kapj el!- adtam ki az utasítást kacéran.
-Csak azt a pillanatot ne várd meg, mikor utolérlek!-ment bele a játékba Styles is.
-Mert akkor mi lesz?- húztam tovább az agyát.
-A rabszolgámmá teszlek!- felelte zsarnoki hangon.
-Uhhh, alig várom!-nevettem el magam.
-Hát még én!-válaszolta, majd elkezdett felém közeledni, mire én megfordultam és lebuktam a víz        alá, úgy úsztam, minél távolabb tőle, hogy még véletlenül se érjen utol. Körülbelül fél percnyi kemény úszás után, megfordultam, hogy megnézzem hol tart ő. A víz nem volt túl mély, körülbelül a nyakamig ért ott, ahol akkor voltam, de mégis lebegtem a víz tetején, mert ez ekkor kényelmesebnek tűnt. Meglepődve vettem észre, hogy híre hamva sem volt a fiúnak. Körülnéztem, de még mindig nem találtam. Egy kicsit megijedtem, hogy hol is lehet, csak nem hagyott itt egyedül. Elkezdtem a part felé tempózni és közben Harry nevét mondogattam, de válasz nem jött. Egy perc múlva, mikor már a víz maximum csak a mellemig érhetett éreztem, hogy valami a víz alól megragadja a lábamat, szörnyen rám hozta a frászt, mert a barátomat sem találtam és még ráadásul fogalmam sem volt, hogy mi csaphatott le a lábamra. Még időm se  volt nagyon átgondolni, mikor az a valami lerántott a víz alá, szerencsére még volt időm egy nagy levegőt venni és mikor a víz teljesen ellepett, egy ajkat találtam a saját számon. Hát megvan az eltűnt bárányka. Boldogan túrtam a hajába a víz alatt, míg ő kezét a derekamra csúsztatta. Hihetetlen élmény volt a víz alatti csók, semmihez sem hasonlítható. Maga a gyönyör, ráadásul Harry  puha ajkai csak fokozták az élményt. Mikor  levegőnk elfogyott, csak akkor jöttünk fel a felszínre. Mosolyogva néztem szerelmemre,aki egy kusza hajtincset söpört ki az arcomból, miközben az ő haja is viccesen hátra volt simulva, szabadon hagyva ezzel a fülét. Nem is értem miért utálja annyira, hiszen annyira édesek.
-Mondtam, hogy elkaplak!-súgta a fülembe, miközben szorosan magához ölelt.
-Csak hagytam magam!-válaszoltam nevetve, mire ő mélyen a szemembe nézett. Szemében a győzelem fénye csillogott, hiszen ezúttal tényleg ő volt a jobb, de majd még visszakapja, igazából végig az volt a célom, hogy elkapjon, csak ne így, hogy közben a frászt hozza rám.
-Imádom a szemeid!-mondta, miközben ha lehet még közelebb húzódott hozzám.
-Imádom a füledet.- pöcköltem meg az említett testrészt, mire ő morgott egyet, majd puha csókot nyomott az ajkaimra.
-Imádlak téged!- mondta, mikor a csókunkat egy levegővétel erejéig félbeszakítottuk, mire én elmosolyodtam, mert az a jól ismert kellemes bizsergés járta át a testem, amit csak ő tud generálni bennem. 
-Én is téged!-suttogtam, majd kezét a csípőmre csúsztatta és pedig kezemet izmos mellkasára raktam és mélyen egymás szemébe néztünk. Nem tudom pontosan meddig állhattunk így, de egyben tűnt az örökkévalóságnak és egy pillanatnak is. Mesés volt. Szavak nélküli szerelmi vallomás volt ez mindkettőnk részéről, majd ajkaink is találkoztak és szenvedélyes csatát vívtak egymással.
Miután elváltunk egymástól még sokat hülyültünk a vízben, majd nem tudom pontosan mikor kivánszorogtunk a vízből, leülni egy kicsit mert eléggé lefárasztott az én drága rakoncátlan szerelmem.


-Éhes vagyok!-panaszkodtam barátomnak, aki elmosolyodott és így szólt:
-Nyugi, gondoltam erre is, ezek után mond, hogy nem vagyok tökéletes.-büszkélkedett Harry, mire én beleboxoltam a vállába és elnevettem magamat.
-És persze kicsit sem egoista!-mosolyogtam még mindig
-Áááá, semmi olyan.-durcáskodott, majd elment az egyik közeli szikla felé és egy piknikkosárral tért vissza. Sok finomságot vett ki belőle, miközben lekuporodtunk egy plédre. Harry leült én pedig az ölében helyezkedtem el. Lábát kinyújtotta én pedig félig fekvő helyzetben voltam. Egyik kezét a combomra rakta, másikkal az étel felé nyúlt és egy csokis eperrel közeledett az ajkam felé. Bele is haraptam és a mennyei íz átjárta a testemet az eper maradék részét ő ette meg. Rengeteg epret bepusziltunk, közben a tejszínhab is előkerült, amit szintén a finom piros gyümölcsre fújtunk.
-Brrrrrr.-Harry a repülőket utánozva közelítette szám felé a gyümölcsöt. Rögtön az egészet bekaptam, majd hátrafordultam és olyan pókemberes csókot váltottunk. 
Sokat nevettünk és ettünk még, majd visszamentünk a vízbe. Már kezdett sötétedni, gyakorlatilag csak a hold és a csillagok világították be a partot. Mivel már kezdett lehűlni az idő kiültem az egyik sziklára, Harry pedig követte példámat.
-Tudod így ahogy most vagyunk azt se bánnám, ha meghalnék!-mondta, miközben a Holdat néztem.
-Jézusom, Jess ne mondj már ilyet! Akkor velem mi lenne?-kérdezte megrémülve, miközben kezét az enyémbe csúsztatta és éreztem pillantását az arcomon. 
-Nem úgy értem, csak most annyira boldog vagyok, megvan mindenem, ami kell. Itt vagyunk, te és én, nem tudom, hogy mit tud még ez után adni az élet.-néztem a szemébe, arcán ördögi mosoly terült el, majd kissé közelebb jött hozzám.
-Én is rettenetesen boldog vagyok, de lehetne ez még tökéletesebb is.-suttogta, ami egy kicsit meglepett, mert nem tudtam, hogy mire céloz, biztos észrevette értetlen pillantásomat, mert rögtön folytatta is.-Tudod már együtt vagyunk egy ideje és még van, ami nem történt meg köztünk. De tudod, én nem erőltetek rád semmit. Csak azt csinálok, amit te is akarsz, de én is férfiből vagyok, ezt jegyezd meg!- mondta, mire én kissé elpirultam, hiszen tudtam, hogy mire céloz és igaza is volt. Nyilvánvaló, hogy valamikor meg kell, hogy történjen az a dolog is köztünk, már én is gondoltam erre és nem állítóm, hogy nem akarom, de attól félek, hogyha az megtörténne köztünk többé talán nem kellenék neki, hiszen még nincs olyan téren tapasztalatom, tekintve, hogy eddig még gyakorlatilag nem volt komolyabb kapcsolatom. 
-Csak annyira félek Harry.-mondtam ki őszintén, amit érzek.
-Mégis miért?-ütközött meg ő.
-Hát tudod, te már eléggé tapasztalt vagy ezen a téren, nekem meg gyakorlatilag te vagy az első komoly barátom. Mi van, ha tudod, nem leszek elég jó és elhagysz vagy ilyenek.-mondtam pironkodva és a tekintetét kerülve.
Harry halkan felsóhajtott, majd ujjával az államnál fogva maga felé fordított és pillantását összefonta az enyémmel.
-Jess, amit most mondok, azt  örökre jegyezd meg! A legnagyobb ajándék az lenne nekem, ha veled együtt lehetnék, ennél többet nem is kérhetek tőled. Ez azt jelentené, hogy az enyém vagy, úgy értem teljesen. Olyan meg meg se forduljon a fejedben, hogy nem leszel elég jó. Te maga vagy a tökéletesség. Ezt tudom. Ha kell akármeddig várok rád és nehogy az tartson vissza, hogy én már voltam együtt nővel, ez semmit sem jelent. Veled még nem voltam, így még Jess szűz vagyok, tehát kvittek vagyunk.-mosolyodott el és ez engem is mosolygásra késztetett. Olyan jó érzés, hogy tökéletesnek lát, mikor tudom magamról, hogy vannak nálam szebb lányok is, de neki én kellek. Ekkor lágyan megcsókolt, ami olyan hatással volt rám, minta 220-szal sokkoltak volna. A szívem 10000rel vert, csókunkat én fokoztam, én hevesítettem fel és persze szerelmem rögtön viszonozta is.
Ajkain csüngve csak úgy telt az idő. Hamarosan, mikor már tűzforró volt köztünk a levegő Harry félbeszakította csókunkat.
-Jobb lenne visszamenni. Nem gondolod?-kérdezte, bár látszott rajta, hogy ő sem akar pont most elindulni, de azért engedtem neki és gyorsan összeszedtük a cuccunkat és 10 perc múlva már meg is érkeztünk kéz a kézben a hotelszobánkban. A gyönyörű helyiséget átjárta a Hold fénye és a meglepetéseknek még mindig nem lett vége Harry először befogta hátulról a szememet és úgy vezetett be a hálószobába.
-Most mit csinálsz?-kérdeztem tőle, miközben kezemmel tapogatóztam, nehogy nekimenjek valaminek.
-Pssszt, majd mindjárt meglátod.- suttogta a fülembe rekedtes hangján, amit én egy szemöldökfelhúzással nyugtáztam.-Kinyithatod!- engedte el a szememet, aminek én rögtön engedelmeskedtem is.- Na hogy tetszik, fogta meg a kezemet, miközben én a rózsaszirmokkal teleszórt szobán álmélkodtam. 
-Hazza, ez gyönyörű.- feleltem suttogva a látvány miatt.
-Helyes.-nyugtáztam barátom mosolyogva, mire én szembefordultam vele és mélyen a szemébe néztem.
- Köszönöm. Úgy értem köszönök mindent, hogy vagy nekem, hogy szeretsz. Hogy mellettem vagy és mindig megbocsájtasz. Nagyon, nagyon szeretlek.- a végét már néhány milliméterre az ajkától mondtam ki, ő pedig a köztünk levő távolságot mosolyogva tette meg.
-Köszönöm, hogy szerethetlek, te vagy a legcsodálatosabb nő, akivel valaha találkoztam.-válaszolta és szenvedélyes csókot nyomott az ajkaimra, majd én hátralöktem és ő az ágyra esett én pedig a mellkasára. Kezemmel a haját túrtam ő pedig a testemen barangolt az övével. A rajtam levő szürke felsőt szinte letépte rólam és én is így tettem az ő pólójával, majd újra találkoztak ajkaink. Én mindössze a bikinimben, ő pedig a Hawaii nadrágjában volt.
Kezével a bikinim csatjával bíbelődött és közben egy pillanatra sem váltunk el egymástól. A pihekönnyű ruhadarab hamar lekerült rólam ő pedig felém gördült.
-Annyira gyönyörű vagy!-mondta vágytól csillogó szemekkel és a hangja is erről tanúskodott, amire én elmosolyodtam és visszahúztam magamra. Kezemmel a nadrágját próbáltam levenni róla, amibe ő is besegített. Sikerrel jártunk. Már csak egy fürdőbugyi választott el minket egymástól, amikor Harry a nagy rohamunkat félbeszakította.
-Bízol bennem?-kérdezte a szemeben, amit én egy csókkal válaszoltam meg. Azt hiszem vette a lapot. Ez igent jelentett.- Ígérem, hogy vigyázok rád.- suttogta, miközben a bugyim felé nyúlt.
-Csak soha ne hagyj el!- kértem miközben megengedtem neki, hogy  kezével megszabadítson az utolsó ruhámtól is.
- Ígérem.- felelte, majd egy hajtincset kisöpört a szememből és a nyakamat csókolgatta. ú
Nagyon óvatosan nyúlt hozzám és be kell vallanom, annak ellenére, hogy az elején egy kicsit fájt a dolog, nagyon jó volt. Harry illata, a hely varázsa és egész helyzet. Semmihez sem tudnám hasonlítani. Kezemmel a hátát szántottam ő pedig a hajamban turkált, majd az egész testemet bebarangolta, miközben engem puha ajkaival kényeztetett.Közeledtünk a gyönyör felé. Harry száját apró morgások, az enyémet pedig kis nyögések hagyták el. A gerincem megfeszült, ahogy a csúcsra értünk és egy hangos nyögés hagyta el a számat, Harry pedig hangos morgással reagált erre az érzésre.
Az aktus után szorosan magához szorított és egymás mellett voltunk a puha ágyon. A selyem ágyneműnél is puhábban simogatták szerelmem ujjai a bőrömet.
-Szeretlek Jessica! Csodálatos voltál, köszönöm én vagyok a világon a lehető legboldogabb ember.-mondta álmoskás hangon és engem is átjárt ez az érzés, hiszen az éjszaka folyamán egy percet sem aludtunk.
-Csak utánam! Én is szeretlek!-feleltem, mire ő adott a homlokomra egy puszit, közelebb húzott magához és ebben a pózban aludtunk el ezután a mesés éjszaka után. Boldogan és szerelmesen. 
Tudtam, hogy most már egymáshoz tartozunk és soha, semmi sem szakíthat el minket egymástól. Csak ő és én. Örökre!








  
Hát ennyi lett volna, remélem tetszett ez a rész.Kérlek írjatok véleményt, most tényleg nagyon fontos lenne! Szeretlek titeket! :)) xx        

16 megjegyzés:

  1. Első komment!:)
    IMÁDTAM!!!!!! :) Ez volt az egyik legjobb rész!!!
    Folytasd csak így tovább! Azt lehet tudni,hogy kb hány nap múlva jön új rész? Imádom a blogot! :) :)
    by:N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UI: a zene is király :)

      Törlés
    2. Köszi és örülök, ha tetszett. Sokat jelent, hogy kommenteltél. Nagyon hálás vagyok! A következő részt nem tudom mikor teszem fel, lehet, hogy holnap, lehet, hogy szerdán.

      Törlés
    3. Én vagyok hálás,hogy válaszoltál nekem! :) számomra ez nagyon sokat jelent!
      Thanks by:Nóri

      Törlés
  2. Megint hatalmasat alkottál! Nagyon imádtam, és aranyosan fogalmaztad meg az együttlétet is :)
    És az előző kommentelőhöz hasonlóan, nekem is ez lett a kdevenc részem :)
    Kérlek siess a következővel:)
    U.I.: Mi/én is szeretünk♥

    VálaszTörlés
  3. Mi mást mondhatnék mint amit már előttem leírtak? Egyszerűen fantasztikus vagy! Nagyon szeretem amit csinálsz és komolyan siess! Tényleg nem akarok baromságokat mondani de a te blogodon kívül egyik blog sem érdekel már annyira! Puszi :D

    U.I.: SIESS A KÖVETKEZŐVEL!!!

    VálaszTörlés
  4. Naaagyon jól eltaláltad a zenét a részhez és ismételten fantasztikus lett. :) A befejezés is nagyon jó lett és már várom a folytatást CSak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  5. Hú. Hát nem egyszerű véleményt mondani, még mindig eléggé a hatása alatt vagyok. Nem különben a többihez ez a rész is nagyon tetszett és igen büszke vagyok rád, hogy ennyire szépen, de végül is lényegre törve megfogalmaztad az együtt töltött éjszakájukat. :) Várom a következő részt, gratulálok! xx

    VálaszTörlés
  6. Isteni lett!Nekem eddig ez a kedvenc részem:)) ne értsd félre az előzőeket is imádtam de valahogy ez jobban bejött:DD
    Siess a kövivel!^^Többet nem tudok mondani annyira a hatása alatt vagyok még!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásaitokat, rettenetesen sokat jelent ez nekem! Mindannyiótoknak egyenként hálás vagyok, ha egy picit több időm lenne tuti, hogy válaszolnék minden kommentre egyenként, de jelenleg el vagyok havazva pont ezért késik a fejezet is! Imádlak titeket! Bearanyozzátok a mindennapjaimat. :)

    VálaszTörlés
  8. Mikorra várható kb?

    VálaszTörlés
  9. hmmm....elég forró(?) volt:D nagyon tetszik az egész..hhúúúú

    VálaszTörlés
  10. Szia! :DD Adtunk neked egy díjat. :) Remélem örülsz. :)) Egyébként nagyon jó lett ez a rész. :))
    http://sophienora.blogspot.hu/2012/08/elso-dij.html

    VálaszTörlés
  11. sziaa.:D imádom a blogodat.nagyon tetszett ez a rész is.:$
    van egy meglepim.:$
    http://mylovestorywith1direction.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Mikor jön az új rész?? Már régóta nincs. :(

    VálaszTörlés
  13. lassan 1 hónapja nincs semmi....

    VálaszTörlés