2012. július 30., hétfő

Bocsánatkérés

Szeretnék bocsánatot kérni mindenkitől, hogy nem írtam és most is csak 10 percem van gépezni, nagyon besűrűsödtek a  programok. Végül is tegnap este értem haza Londonból, ahol voltam egy úszódöntőn és a várost is megismerhettem. Ígérem nektek, hogy holnap felrakom az új részt, csak előtte még kipihenem magam. És egyáltalán nem volt arról szó, hogy leszarlak titeket, mert imádom az összes olvasómat, de a 18. szülinapom előtt ezt az ajándékot kaptam. Kérlek titeket, hogy próbáljatok engem is megérteni és ne pártoljatok el tőlem. Szeretlek titeket és holnap egy különleges résszel jövök. :) xx

2 megjegyzés:

  1. ezaaaaaaaaaaz :) remélem ól érezted magadat :D

    VálaszTörlés
  2. Na szóval... végül is úgy alakult, önhibámon kívül, hogy ma nem tudom feltölteni az új részt... megírtam, de beszart a laptopom és elvittem megcsináltatni. Azt mondta a szerelő csávó, hogy holnap du.-n vagy legkésőbb holnap után készen lesz... szóval ne haragudjatok meg rám, de nagyon őgy néz ki, hogy még mindig kések a résszel. De ígérem, hogy még a héten fent lesz!! 1Dben gazdag napot. :) xx

    VálaszTörlés